Logotypy

Zadania w projekcie

  • Po złożeniu dokumentów aplikacyjnych doradca zawodowy telefonicznie poinformuje uczestników o zakwalifikowaniu się do udziału w testowaniu modelu wsparcia.
  • Następnie uczestnik odbędzie rozmowę z doradcą zawodowym, połączoną z diagnozą umiejętności podstawowych z zakresu obsługi smartfona oraz poziomu kompetencji społecznych (m.in. komunikacja interpersonalna, radzenie sobie ze stresem).
  • Kolejnym etapem będzie szkolenie z obsługi smartfona – 20h indywidualnej nauki z trenerem. Szkolenie może się odbyć w domu, w kawiarni lub w innym miejscu dogodnym dla uczestnika.
  • Po szkoleniu odbędą się jednodniowe warsztaty z kompetencji społecznych, realizowane w małych, max. 10 os. grupach.
  • Wszyscy uczestnicy wezmą także udział  w wyjściach kulturalnych (do kina, teatru, muzeum), podczas których uczestnicy przetrenują nabyte umiejętności.
  • Finałem udziału w testowaniu modelu będzie kameralne spotkanie motywacyjne
  • Wszyscy uczestnicy będą mieli możliwość przystąpić do walidacji nabytych umiejętności i nabytych efektów uczenia się przed niezależną komisją.

Jak możemy pomóc?

Daj nam znać, jeśli masz pytanie, chcesz zostawić komentarz lub chciałbyś uzyskać więcej informacji na temat…

Zmień rozmiar czcionki
Zwiększony kontrast