Logotypy

Zadania w projekcie

  • Po złożeniu dokumentów aplikacyjnych doradca zawodowy telefonicznie poinformuje uczestników o zakwalifikowaniu się do udziału w testowaniu modelu wsparcia.
  • Następnie uczestnik odbędzie rozmowę z doradcą zawodowym, połączoną z diagnozą umiejętności podstawowych z zakresu obsługi smartfona oraz poziomu kompetencji społecznych (m.in. komunikacja interpersonalna, radzenie sobie ze stresem).
  • Kolejnym etapem będzie szkolenie z obsługi smartfona – 20h indywidualnej nauki z trenerem. Szkolenie może się odbyć w domu, w kawiarni lub w innym miejscu dogodnym dla uczestnika.
  • Po szkoleniu odbędą się jednodniowe warsztaty z kompetencji społecznych, realizowane w małych, max. 10 os. grupach.
  • Wszyscy uczestnicy wezmą także udział  w wyjściach kulturalnych (do kina, teatru, muzeum), podczas których uczestnicy przetrenują nabyte umiejętności.
  • Finałem udziału w testowaniu modelu będzie kameralne spotkanie motywacyjne
  • Wszyscy uczestnicy będą mieli możliwość przystąpić do walidacji nabytych umiejętności i nabytych efektów uczenia się przed niezależną komisją.

Jak możemy pomóc?

Daj nam znać, jeśli masz pytanie, chcesz zostawić komentarz lub chciałbyś uzyskać więcej informacji na temat…